dimecres, 7 de maig de 2014

Setmana Cultural 2014

La passada setmana a l'escola es va celebrar la Setmana Cultural amb un seguit d'activitats que es van anar alternant amb el funcionament normal de les classes. Durant tota aquesta setmana s'han pogut comprar llibres a la parada de Recicla Cultura i cada dia en entrar al matí i a la tarda els alumnes han pogut gaudir amb la Benvinguda Literària, una selecció de poesies que s'han anat llegit al iniciar les classes. Els dijous 24 al matí, els alumnes de 5è i 6è van anar al teatre a veure l'obra "El príncep feliç" més tard els pares dels alumnes van parlar dels seus oficis. Al mateix temps els alumnes de 4t d'ESO van realitzar l'activitat "Visions d'una obra pictòrica" amb la col·laboració de Joan Cavallé. El divendres els alumnes de 4t d'ESO van anar al teatre a veure l'obra en anglès "Romeo and Juliet". Per la tarda els alumnes de primària i infantil van fruir de l'hora del conte. El dilluns dia 28 es vàren fer a la Capella audicions musicals per part dels alumnes de l'escola que cursen a l'Escola de Música de Balaguer. A la tarda els alumnes de 2n i 3r d'ESO van conversar amb l'escriptor Eduard Ribera, autor del llibre "A que no" llibre de treball de la matèria optativa Projecte lector.
Dimarts els alumnes de 3r i 4t d'ESO van realitzar una sortida geològica al congost de Terradets i a la cova del Forat de l'Or, mentres els alumnes de primària participaven, a l'escola en l'activitat "L'escola en moviment" on podien ballar una sardana i una dança tradicional, fer un ball de bastons i relaxar-se amb el ioga. A la tarda ho van poder fer els alumnes de secundària. I per acabar aquesta setmana el dimecres dues exalumnes van explicar, als alumnes de 3r i 4t d'ESO com ha estat la seva formació i vida laboral després dels seu pas per l'escola. A la tarda el pare Andreu Trilla va estar conversant amb els alumnes de 1r i 2n d'ESO. I al vespre, com a tancamant d'aquesta setmana, hi va haver la presentació del llibre "Josep Liñan Pla. Evocacions" en què l'Andreu Trilla evoca la figura del Pare Liñan a través dels seus escrits i anècdotes.