16 de maig 2014

Festa de Final de Curs

Benvolgudes famílies de l’escola,
Dins el marc d’activitats de final de curs, el dissabte dia 14 de juny de 2014 farem com cada any la festa de fi de curs. Les activitats que farem aquell dia seran semblants a les d’edicions anteriors: festa de l’escuma, representacions i balls dels alumnes, inflables pels més menuts, etc.; però aquest any hem volgut introduir una activitat nova que esperem us agradi a tots, i que la seva realització depèn en gran mesura de les ganes i la implicació dels pares i mares. Volem organitzar una escala en HIFI, només per a pares i mares, on hi pugui participar tothom. Es tracta de que la gent s’organitzi per grups d’amics, per classes, per afinitats, pel que sigui!!, i decideixin representar alguna cançó (en playback, naturalment) que sigui del seu gust. La representació es faria després del sopar, i l’escola s’encarregaria d’organitzar-ho tot. Només us cal animar i perdre una mica “la vergonya”. Us preguem que a mesura que aneu formant grups ho comuniqueu a la porteria de l’escola, al Dani Valls o a mi directament, i haureu d’indicar el nom dels components del grup, sigui el real o l’artístic (per exemple, us podeu apuntar com els Rolling Stones-Mike Jagger, Queen –Freddy Mercury, etc, o bé amb el vostre propi nom), i el títol de la cançó que interpretareu. Només es podrà fer una cançó per grup. Agrairíem un mínim de discreció per poder conservar l’efecte sorpresa el dia de la festa.
Una vegada més us animo a apuntar-vos a aquesta activitat, doncs considerem que com més grups surtin més divertit serà. Us avenço que ja en tenim un!!!!!
Recordar-vos també, que aquelles famílies o empreses que vulgueu ja podeu anar portant a l’escola els obsequis que seran rifats a la tómbola el dia de la festa. Com més en tinguem més probabilitat que tothom es pugui endur un bon regal. Animeu-vos i col·laboreu amb l’escola. També demanem que totes les persones o
empreses col·laboradores ens facin arribar en format digital el logotip de la seva empresa. Gràcies.
Rebeu una cordial salutació.