dimecres, 23 d’abril de 2014

Onzè Premi Pilarín Bayés

L'alumna Maria Pedra Cabezas de 3r de primària i en Nil Viola Morera de 5è de primària han estat dos dels quinze premiats pel jurat de l'onzè premi Pilarín Bayés organitzat per l'Editorial Mediterrània.
La Maria, sota el pseudònim Stonehenge Mia, ha guanyat el premi amb el seu conte Hi ha nens que no poden caminar i en Nil, amb els pseudònim Rick Riordan amb el conte Charlie Parker.
Malalties amb què conviure: les malalties de llarga durada és el tema proposat per a l'onzena edició del Premi Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes, que convoca Editorial Mediterrània i l’Obra Social de Sant Joan de Déu, adreçat a escolars d’educació primària de Catalunya.
L’Obra Social de Sant Joan de Déu, s’incorpora com a convocant del Premi Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes, juntament amb Editorial Mediterrània, en aquesta onzena edició, a més també tindrà representació pròpia al jurat del guardó.
Els contes premiats seran publicats per Editorial Mediterrània il·lustrats per la Pilarín. Als crèdits, hi apareixeran els noms i cognoms dels autors dels textos publicats, així com la seva edat, l’escola, la població i el/la mestre/a o coordinador/a. També es farà esment de les altres escoles que hagin participat en el premi Pilarín Bayés.
Els premiats obtindran 10 exemplars del seu conte editat. Les escoles a les quals pertanyin els guanyadors rebran un lot de llibres de l’editorial.
Es convocarà totes les escoles participants a una gran festa que tindrà lloc a finals del mes de maig per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats.
Moltes felicitats!!!