dilluns, 31 de març de 2014

Gotes per al Níger

Cada any, al voltant del Dia de l'Aigua (22 de març) els centres inscrits al Programa Enreda't d'UNICEF organitzen curses solidàries per donar suport als programes de supervivència infantil al Níger.
Les curses de l’aigua permeten als centres educatius organitzar un acte de caràcter esportiu i solidari que uneixi alumnes, docents i famílies en l’assoliment d’un objectiu comú.
Cada donatiu fet serà com gotes d'aigua que es recullen i aniran directament a un compte d'UNICEF.
Els alumnes de Primària van fer les curses al pati de l'escola, ajudats en l'organització pels alumnes de Primer d'ESO, i els alumnes de Secundària van baixar a la canalització del marge esquerre del Segre, on van gaudir d'una jornada de curses solidàries al costat del riu.
Día Universal de la Infancia