dijous, 27 de març de 2014

Els alumnes de 4t d'ESO visiten Santa Maria de Balaguer

Tot i que potser hi havíem entrat en alguna ocasió en sabíem ben poca cosa !
Aquest és el pensament amb què, la majoria d'alumnes de 4t d'ESO, ens hem quedat després del treball realitzat sobre Santa Maria de Balaguer.
Tot va començar aproximant-nos al gòtic; es tractava de conèixer els trets més importants d'aquest estil per després concretar-ho, amb activitats ben diverses, en aquest edifici de la ciutat.
Han estat bastants dies de treball i que hem tancat, no podia ser d'una altra manera, visitant l'església. Va ser el matí del passat divendres dia 22 de març que el Josep Benseny, coneixedor de la història de Balaguer i portat pel seu entusiasme i bon fer, ens va acompanyar en aquesta visita explicant-nos un munt de coses d'aquelles que no surten als llibres i també descobrint-nos racons de l'edifici que,en una visita típica, no haguéssim conegut.
Ja hem acabat i estem satisfets i satisfetes perquè ara ja podem dir que coneixem bastant més un dels edificis més emblemàtics de Balaguer.