28 de gener 2014

Scottish Dancing & Songs in Schools

Dins el marc d’activitats lúdiques i educatives que l’escola organitza cada d’any, des del departament de llengües estrangeres aquest curs en proposem una de nova i de ben segur molt atractiva pel nostres alumnes de secundària.
Es tracta d’una activitat d’aproximació a la cultura escocesa, per mitjà de la dansa i de les cançons tradicionals d’aquest país. El nostres alumnes coneixeran de primera mà la cultura d’Escòcia gràcies a les cançons populars d’origen ancestral, i al “Ceilidh”, ball tradicional gaèlic molt divertit que es balla en grup.
L’objectiu és proporcionar als nostres alumnes una oportunitat de comprometre’s en una activitat molt fàcil i alhora aprendre coses noves i divertides en un ambient d’immersió en llengua anglesa, combinant exercici físic, pràctica de la llengua i una interacció social positiva.
L’activitat està dirigida pel Sr. David Vivanco, músic i ballarí escocès que porta més de dotze anys viatjant per tot Europa interpretant cançons i ensenyant balls tradicionals, tant a escolars com a adults.
L’activitat es durà a terme el dijous dia 30 de gener, en dues sessions d’1h i mitja de durada. La primera sessió serà de 9.30h a 11.00h, pels cursos de 1r i 2n d’ESO. La segona sessió serà d’11.30h a 13h, pels alumnes de 3r i 4t d’ESO.
Esperem que aquesta activitat sigui tot un èxit i que puguem gaudir d’una experiència nova i enriquidora.