divendres, 29 de novembre de 2013

Sant Josep de Calassanç

El passat dimecres dia 27 de novembre l'escola va celebrar Sant Josep de Calassanç. El dia es va iniciar amb una petita celebració amb el lema Estima l'Escola lligat amb el tema de la campanya d'enguany. Seguidament els alumnes d'infantil i primària van anar a les classes per per un tomb per la vida i la obra del fundador a través de contes, textos i dibuixos. Després d'esmorzar vam gaudir de les diferents "paradetes" que els alumnes de secundària van preparar pels més petits. Un total de 28 "paradetes": gimcana, tómbola, polseres, maquillatge, ping-pong... i fins i tot una casa de la por van fer que els nens i nenes s'ho passessin d'allò més bé. A la tarda amb els jocs de taula també van passar una bona estona però el més esperat potser va ser el final de festa amb una xocolatada.