diumenge, 20 d’octubre de 2013

Padrins de lectura

Una de les activitats que s’iniciaren fa poc, i que va tenir una gran resposta entre els alumnes de l’escola, va ser la dels Padrins de lectura.  Aquesta activitats està relacionada amb el projecte del Pla Lector de l’escola, projecte el qual pretén seguir fomentant la lectura entre els més joves. Aquests apadrinaments suposen que els alumnes de quart, cinquè i sisè de primària, ajuden un dia a la setmana a llegir a companys i companyes més petits, en aquest cas als alumnes de P5 i primer de primària respectivament. Entre ells es fan preguntes per tal de dur a terme una bona comprensió lectora. Cal resaltar que els alumnes, tant els més grans com els més petits com els més petits, hi estan molt il·lusionats.