07 de maig 2013

Xerrada d'orientació als alumnes de 3r i 4t d'ESO

El passat dijous va tenir lloc a l'escola una xerrada d'orientació dirigida als alumnes de 3r i 4t d'ESO. Els responsables de la xerrada van ser Xavier Botigué i Xavier Serena dos ex alumnes de l'escola que van cursar Administració i Direcció d'Espreses a ESADE i Enginyeria Aeronàutica respectivament. L'objectiu de la trobada va ser que ens expliquessin com havia estat la seva vida d'estudiant i de treball després de la seva estada a l'escola. Els alumnes van seguir les explicacions amb atenció i van anar fent preguntes sobre qüestions que els interessaven. De tot el que van dir ens podríem quedar amb que el més important és estudiar el que t'agrada,  que amb treball i esforç es pot aconseguir el que et proposis i que amb la crisi actual cal tenir una bona formació si vols que t'escoltin per aconseguir un bon lloc de treball.