01 de maig 2013

Presentació del llibre QUINZE ANYS A LA MANYANA

El passat diumenge 21 d'abril en Josep Aznar, professor de ciències socials, geografia i història de secundària de la nostra escola, va presentar el seu darrer llibre, un recull de 240 columnes de les 1300 que l'autor ha publicat al rotatiu La Manyana de Lleida durant 15 anys.
Van presidir l’acte l’actual director del diari, Ramon Pedrós; l’ex-alumna de Josep Aznar i estudiant de Periodisme, Magda Gregori Borrell; i Miquel Sauret Hernández, ex-professor de ciències de la universitat, actualment marxant d’art i l'il·lustríssim senyor alcalde Josep Ma Roigé.
Enhorabona Josep!!