31 de maig 2013

IXa Diada Olímpica

Els alumnes de secundària de tots els centres educatius de Balaguer han participat aquest divendres 24 de maig a la IX Diada Olímpica, una jornada que vol fomentar la cohesió entre l’alumnat de la ciutat, tot aprofitant els valors que transmet l’esport: companyonia, cooperació, respecte, superació, responsabilitat o autoestima.
Durant tot el dia, els equipaments municipals (Molí de l’Esquerrà, poliesportiu, camp d’esports i pavelló d’Inpacsa) han acollit tot tipus d’activitats i competicions esportives: bàsquet, futbol, futbol sala, natació, bàdminton, hip-hop, tennis taula, escacs o hoquei.