Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

divendres, 31 de maig de 2013

IXa Diada Olímpica

Els alumnes de secundària de tots els centres educatius de Balaguer han participat aquest divendres 24 de maig a la IX Diada Olímpica, una jornada que vol fomentar la cohesió entre l’alumnat de la ciutat, tot aprofitant els valors que transmet l’esport: companyonia, cooperació, respecte, superació, responsabilitat o autoestima.
Durant tot el dia, els equipaments municipals (Molí de l’Esquerrà, poliesportiu, camp d’esports i pavelló d’Inpacsa) han acollit tot tipus d’activitats i competicions esportives: bàsquet, futbol, futbol sala, natació, bàdminton, hip-hop, tennis taula, escacs o hoquei.