diumenge, 7 d’abril de 2013

La radio a l'escola

La ràdio a l’escola, és un programa dedicat a apropar la ràdio a les escoles de la ciutat, per tal de fer-ne un bon ús educatiu. L’espai compta amb la participació dels professors i dels alumnes, que són els encarregats de dur davant dels micròfons les propostes de cada escola, en un programa de ràdio que té notícies, reportatges, i entrevistes entre molts altres continguts, i tot plegat amb la finalitat de que els alumnes expliquin les seves activitats durant el curs, facin la lectura d’escrits realitzats a l’escola, o be la lectura de petits guions.
El passat dimecres dia 3 d'abril alguns alumnes van gravar el programa, que té una durada de 30 minuts aproximadament i on es podrà escoltar algunes notícies referents a l'escola, les caramelles i una entrevista a un ex alumne entre d'altres.
El programa el podreu escoltar per la ràdio el dimarts dia 9 d'abril a les 20:00 i el diumenge 14 a les 15:00.
Una altra opció és escoltar-lo directament des de la pàgina web de ràdio balaguer.