diumenge, 10 de març de 2013

FONIX, fase territorial

El passat dissabte dia 2 de març sis alumnes d’entre 5è de Primària i 4t d’ESO de l’escola van participar a la fase territorial del VI è concurs d’anglès interescolar de Catalunya, Fonix, a Lleida. Prèviament els alumnes havien participat en una fase escolar i va quedar un finalista per classe: l’Anna Víctor de 5è, la Maria Bonet de 6è, en Guillem Garcia de 1r d’ESO, la Greta Hola de 2n d’ ESO, la Júlia Castellà de 3r d’ESO i l’Edgar Cotes de 4t ESO. El concurs es celebrà a l’edifici de la Universitat de Lletres de Lleida. Allà van dur a terme un examen en llengua anglesa amb diferents nivells juntament, amb els alumnes finalistes d’altres d’escoles. Durant el mes d’abril sabrem si s’han classificat per la fase final a Barcelona. Good luck!

Edgar Cotés