divendres, 11 de gener de 2013

El Nadal a l'escola

Aquest Nadal a l'escola s'han anat realitzant les activitats tradicionals d'aquestes èpoques de l'any. El Caga-tió, els alumnes de la Llar d’Infants, Infantil, i el Cicle inicial de primària varen quedar encantats amb el que el tió de l’escola els hi va cagar un any més.
L'hora del conte d’enguany va ser especial, ja que el va explicar la Pepita Torra, amb la inestimable col·laboració dels seus néts i al final hi va haver xocolatada per tots!!!
Com ja es tradició, el divendres dia 21 de desembre va tenir lloc, durant tot el matí, el Festival de la Solidaritat a l'escola on els alumnes, desde l'infantil fins a la secundària, ens van alegrar el matí amb les seves actuacions.
I finalment la visita del Patge Reial que ens va porta unes merescudes vacances de Nadal. Això si, no va marxar sense les cartes dels més petits.

Aquí teniu una petita mostra d'aquestes activitats.