05 de desembre 2012

Campionat de taekondo

El passat dissabte 1 de desembre va tenir lloc a Lleida el Campionat de taekondo on hi va participar en Xavier Ortiz, alumne de 1r d'ESO de l'escola. El campionat era de tècnica i pumses. Els pumses són seqüències de moviments de defensa i atac que simulen un combat imaginari amb diversos adversaris, i estan relacionats directament amb els diferents graus de cinturons. Es memoritzen i repeteixen a fi d'incrementar l'equilibri, l'elasticitat, la rapidesa i el domini dels diferents moviments.
El campionat era per categories d'edat i de cinturons. Cada membre del grup feia dues combinacions, una obligatòria i l'altra lliure, i tres jutges assiganaven els punts. Al acabar és va fer el recompte de punts i la classificació on en Xavier va quedar en quarta posició.
Moltes Felicitats!