dimarts, 27 de novembre de 2012

Sant Josep de Calassanç

Avui celebrem la diada del nostre patró Sant Josep de Calassanç: és un dia de festa i no solament per nosaltres sinó per totes les Escoles Pies de Catalunya, de l’estat espanyol i de tot el món on es viu amb goig i alegria el record del nostre fundador.
Coneixem alguns companys d’altres Escoles Pies perquè hem participat junts en diferents activitats: caminada per la Pau, jornades esportives, aplec del Mou-te... Amb alguns companys d’altres escoles properes, com Tàrrega, fins i tot hem establert una certa relació d’amistat.
SOM MOLTS MÉS dels que creiem.
L’esperit escolapi viu avui aquí a Catalunya, com viu a Colòmbia, al Senegal, a Xile o a Roma... I viu a mesura que cadascú de nosaltres alumnes escolapis, professors escolapis, religiosos escolapis... a mesura que cadascú de nosaltres el fem realitat cada dia. Quan organitzem una campanya solidària en favor dels més necessitats, quan ajudem el company de classe que ho necessita, quan escoltem l’amic que ens confia en secret el seu problema,  quan sacrifiquem un cap de setmana per ajudar al Mou-te, quan anem a veure un company malalt. Quan fem tantes coses...
Que aquesta diada de Sant Josep de Calassanç ens serveixi a tots per continuar essent col·laboradors decidits i entusiastes en la construcció d’aquest món nou que tots desitgem.

FELIÇ DIA DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ