dimarts, 23 d’octubre de 2012

Celebració d'inici de Campanya

Avui a les deu del matí, tots els alumnes de l’escola ens hem reunit a la sala d’actes, per tal de dur a terme la celebració de l’Inici de Campanya. Només arribar, uns alumnes de Primària ens han fet gaudir amb una representació relacionada amb la campanya d’enguany: “Sentir és tan normal, emociona’t”. Després, per sorpresa nostra, el director ens ha presentat a dos dels integrants del grup Lexu’s, ja que una de les seves cançons “Saps” que ha estat triada com el nostre himne de la campanya d’enguany. Tot seguit, el grup ens l’han interpretat en directe, acompanyats de tots els alumnes que hem cantat la cançó, sense parar, conjuntament amb el grup. Seguidament, ha arribat el moment de conèixer els guanyadors del concurs del símbol de la campanya d’aquest curs. Després de saber els finalistes, els integrants del grup Lexu’s ens han desvetllat la incògnita, els guanyadors han estat: Guillem Castellarnau i Joan Mena, pel seu magnífic robot de les emocions. Finalment, ens han presentat un vídeo, protagonitzat per un grup d’alumnes de l’escola, representant diferents emocions que han fet dibuixar més d’un somriure i que es pot veure a la web de l’escola.
Edgar Cotés Argelich