26 de juny 2012

Concurs Fish & Chips

Tres dels nostres alumnes de 6è de primària: Xavier Trepat, Quim Codina i Màrius Ros, van ser seleccionats per participar, en nom de l'escola, al concurs televisiu de TV3 Fish & Chips que s'emetrà a partir de setembre.
El dia 22, aquests alumnes i tots els seus companys de 6è i 5è de primària es van desplaçar a l'estudi  Mediapro de Barcelona on es va fer el concurs i es va gravar.
L'Escola Pia va tenir com a rival en aquestes proves de nivell d'anglès a la Salle de Tarragona. Va ser molt emocionant i disputat perquè els nivells eren molt similars però l'Escola Pia va guanyar i se'ns va lliurar com a premi una càmera de vídeo per l'escola.
Va ser una bona i una grata experiència per a tots plegats.
Felicitats!