dilluns, 23 d’abril de 2012

Els protagonistes de Sant Jordi

Amb motiu de la diada de Sant Jordi s'han celebrat a l'escola els Jocs Florals. En aquest certamen hi han participat tos els alumnes de l'escola, des dels més petits, P1, fins als més grans, 4t d'ESO.
Els guanyadors van ser els següents:

Modalitat de dibuix:
P1: Aleix Prades Lara
P2: Júlia Fontova Figuerola
P3 A: Abril Gràcia Palacín
P3 B: Jordi Bardají Baldomà
P4: Etna VivesRosell
P5: Gerard Camarasa Comelles
1r de Primària: Martina Vilarrodona Jou
2n de Primària: Guillem Galiano Andreo
Modalitat de poesia
3r de Primària: Maria SerenaVallverdú
4t de Primària: Josep Sala Baldomà
Modalitat prosa
5è de Primària: Maria Bonet Vilanova
6è de Primària: Jordina Rovira Solé
1r d'ESO: Mar Laborda Vázquez
2n d'ESO: Guillem Panadés Sotelo
3r d'ESO: Xavier Roma Castells
4t d'ESO: Albert Nogueró Trepat

Avui  també ha tingut lloc, a l'Ajuntament, el lliurament de premis del concurs de fotografia i de redacció Sant Jordi on dos alumnes de l'escola han obtingut un primer premi en el concurs de fotografia en les seves respectives categories. L'alumne Pau Ortiz Rúbies de 3r de primària, en la categoria de cicle mitjà i l'alumne Arnau Larré Alós de 6è de primària en la categoria de cicle superior.