20 de març 2012

Plantada d'arbres

El passat dia 13 els alumnes de 4t de primària junt amb els altres escolars de la capital de la Noguera, van participar a la plantada de l’arbre, organitzada per la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Balaguer amb la col·laboració del Servei Educatiu de la Noguera, en el marc del Pla Municipal de Dinàmica Educativa.

La plantada de l’arbre es va realitzar a la muntanya del Santuari del Sant Crist on s’hi van plantar un total de 200 arbres, 100 alzineres i 100 oliveres, amb la col·laboració del servei de jardineria de l’Ajuntament de Balaguer. És fa en aquesta muntanya perquè està emmarcada en un projecte de restauració que comporta l’eliminació de la flora al·lòctona existent. La plantada té com a objectius reforestar la muntanya amb vegetació pròpia, autòctona,  i a la vegada que els infants de la ciutat puguin apadrinar una zona verda en l'entorn urbà, millorar l’entorn forestal del municipi i educar per actuar a favor de la protecció del medi natural.