divendres, 27 de gener de 2012

Preinscripció per al curs 2012-2013

En les properes setmanes es publicarà la resolució del Departament d'Ensenyament per la qual s'aproven les normes de preinscripció i matrícula de l'alumnat als centres del Servei d'Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics per al curs 2012-2013.
L'esborrany de resolució amb què s'està treballant manté els mateixos criteris generals i complementaris d'admissió d'alumnes i els barems que es van aplicar el darrer curs, així com el procediment que cal seguir i la documentació que cal aportar.
Com a novetat, es preveu un calendari de presentació de sol·licituds (per al segon cicle d'educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria) amb dates posteriors a les dels darrers cursos.
Per aquest motiu, i per tal de facilitar el màxim d'informació a les famílies, us informem que el període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març.