28 de novembre 2011

Caminada per la Pau 2011

Amb motiu de la festivitat de Sant Josep Calassanç, cada curs, els alumnes de quart d’ESO de totes les institucions educatives de l’EPC poden participar d’aquesta activitat, amb l’objectiu de reflexionar conjuntament sobre un tema.“CARREGA’T D’ENERGIA” és el títol d’enguany.

L’objectiu principal és ajudar els alumnes a prendre consciència que l’energia és el corrent que sustenta la vida. Aquesta es manifesta en diferents àrees: en el nostre físic, la nostra ment, les nostres emocions i la nostra consciència. En aquesta caminada es vol descobrir com carregar-se d’energia per treballar en favor de la pau.

En grups de màxim 20 alumnes, a les 10:30 en poblacions al voltant de Tàrrega, s’iniciarà la Caminada. Durant el trajecte, hi haurà diferents parades per fer una activitat o una reflexió. Al voltant de les 13 hores, tots es concentraran al parc de Sant Eloi, on se celebrarà un acte lúdic de cloenda animat pel grup Bufanúvols.